lørdag den 25. februar 2012

Et fantastisk univers..! #11

Igen idag vil jeg gerne dele en udenlandsk blog med jeg som jeg selv elsker at følge og bliver inspireret af.

Denne gang besøger vi Kristine, der har bloggen Tøvsjur.

Kristines univers så er fyldt med inspiration, tilpas meget kitsch og masser af farver, at jeg elsker at blive hængende hos hende.

Kristine skriver om interiør, hendes hjem, hendes familie, kreative sysler (bl.a. syr og scrapper hun).

Besøg Kristine og få et smil på læben over Kristines skønne sans for legende, kreativ og farverig indretning. Jeg er ihvertfald hooked!











3 kommentarer:

  1. I LOVE YOUR THINGS!! So lovely home!

    SvarSlet
  2. Polkadotpetitcoat - I agree:-)

    Riitta - Me too... isn't it lovely?

    SvarSlet

Jeg elsker kommentarer - Har du noget på hjertet?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...