mandag den 27. februar 2012

Give Away med 2 vindere!

I starten af februar rundede min blog 100.000 sidevisninger. Det gjorde mig både glad og stolt - Tænk så mange gange min blog har været vist - Det er jo vildt.

Tusind tak skal i have hver og en der har været forbi:-) 

I den anledning skyder jeg en lille give away i gang. Præmien er en fin æske med 4 stempler og stempelpude - Jeg trækker 2 vindere. Vinderne trækkes d. 8. april 2012.


Reglerne er som følgende:

1 lod for kommentar - I kommentaren må du da godt skrive lidt om hvad det er, der får dig til at kigge på min blog, men det er ikke et krav:-) Husk at skrive en mail adresse, hvis du ikke har en blog
1 lod for at linke til min give away - Og ja du må gerne låne billedet
1 lod for at være eller blive fast læser
1 lod for at følge min verden på Facebook

Du kan i alt få 4 lodder og du bestemmer selv hvilke lodder du deltager med:-)

Held og lykke!

84 kommentarer:

  1. Hej Dorthe, din blog var en af de første jeg opdagede,faldt for alle de flotte farver somdu omgiver dig af. Jeg er fasineret af det men kan ikke selv være i så mange farever hele tiden, så nå jeg trænger til farver er jeg forbi din blog. Ja så er det jo ingen hemmelighed at din hæklet ugle diy er jeg flittig bruger af:-)
    Deltager med 4 lodder

    SvarSlet
  2. Som Heller skriver, så er det dine farverige ideer og kreationer, der giver mig ideer selv og det nyder jeg...
    Og så kan jeg lide at du giver noget af dig selv, når du skriver!!!
    Det giver mig noget, så win win :o)

    Jeg deltager med 3 lodder

    Dejlig give away

    ha en god dag..

    SvarSlet
  3. din blog er så fyldt af dejlige farver og gode ideer jeg elsker at se dine blog indlæg :)

    jeg deltager med 4 lodder :)

    Din-og-Flere-Giveaway-Her

    SvarSlet
  4. 2 lodder tak! og SÅ flot med de mange visninger.
    Jeg kigger med hos dig, først og fremmest fordi jeg elsker dine syprojekter -de giver fantastisk inspiration. Flotte farver og lækkert design!
    Og så bliver jeg veldig glad, når jeg ser at du efterlader en kommentar hos mig, hvilket heldigvis sker ofte -og det vækker sådan en rar følelse af gensidighed indeni.

    SvarSlet
  5. Dejlig giveaway! 3 lodder til mig, tak :) Jeg läser alle dine indläg, kan godt lide din stil. Alle smukke farver og alt du finder på :)

    SvarSlet
  6. Fordi din Blog indeholder super mange inspirerende og spændende ting.

    Snupper 3 lodder

    SvarSlet
  7. Lækker giveaway (:

    Jeg er med på 4 lodder!

    Jeg læser din blog fordi jeg synes den er inspirerende og jeg elsker at få ideer til nye projekter

    Kig forbi mine giveaways

    SvarSlet
  8. Jeg følger din blog, fordi dine sy-projekter er virkelig spændende og inspirerende!

    Tillykke med de mange velfortjente sidevisninger ;-)

    3 lodder til mig!

    Kh Judith

    SvarSlet
  9. Jeg er med på 3 lodder :) Jeg synes det er spændende at kigge med på din blog for at få en masse nye og spændende ideer :)

    Jeg har selv gang i en give away, den bliver udtrukket i morgen

    s3qu3nce.blogspot.com

    SvarSlet
  10. Jeg smider lige 3 lodder i puljen... :o)
    Jeg elsker at følge din blok fordi du er fuld af smukke farverige ideer og fordi du ofte også henleder vores opmærksomhed på andre fine blogs... :o)

    SvarSlet
  11. Jeg snupper lige 4 lodder :) Da jeg hoppede ind i blogverdenen, var din blog en af de første, jeg mødte. Jeg bliver altid i godt humør inde hos dig - ideerne, billederne og farverne fænger og forklaringerne er ligetil og nemt forståelige, så tusinde tak for tips og tricks :)

    SvarSlet
  12. Kære Dorthe.
    Skøn give away som jeg da helt vildt gerne vil vinde.
    Jeg elsker at kigge forbi dit farverige univers her på bloggen. Din blog er fyldt med gode idéer og dejlige farver. Her er massevis af inspiration at hente og det nyder jeg godt af.
    Derudover er du fantastisk til at tage imod nye bloggere og rigtig god til at dele links til blogge der er værd at kigge på.

    Jeg deltager med 4 lodder.

    SvarSlet
  13. Jamen - jeg bliver bare i så godt humør over alle farverne og dine kreative finurligheder. Jeg snupper 4 lodder. Knus

    SvarSlet
  14. Tillykke! Jeg vil gerne deltage med 2 lodder... Jeg læser din blog pga dit gode humør og farverige indslag (-:

    SvarSlet
  15. Jeg fandt dig via http://dkgiveaway.blogspot.com/ og har starks meldt mig under fanerne som fast læser :-)
    Jeg vil gerne deltage i din give away med 2 lodder.
    marieeli(snabela)gmail.com

    SvarSlet
  16. Jeg er med på to lodder!!! Som mange af de andre, jeg er tosset med dine sjove, farverige ideer! Det gir lidt ekstra på humørkontoen. :-) Og så er det skønt du deler ud af dine mange ideer med DIY's. :-)

    Jeg har også gang i en give away, så kig endelig forbi og se om det er noget for dig. :-)

    SvarSlet
  17. Tillykke med det flotte tal!!
    Jeg elsker at besøge din blog, som er fyldt med dejlige friske farver og gode ideer.

    Jeg deltager med 4 lodder.

    SvarSlet
  18. Her Dorthe
    deltager gerne med 3 stk.
    Din blog er super inspirerende og et dejligt farvemekka.

    Ha`en dejlig dag

    SvarSlet
  19. Hejsa

    Jeg ELSKER bare din stil. Elsker selv retro mm, og "hugger" dine tips, hvordan du laver puder mm.

    Deltager med 3 lodder, da jeg ikke har en blog.

    Mail-adresse: supersine669{snabela)gmail.com

    SvarSlet
  20. - kigger jævnligt forbi her fordi din blog får mig til at smile!
    - inspiration, farver og smittende humør!
    Deltager meget meget gerne med 3 lodder-
    Tillykke med alle de mange visninger!
    Smil fra Rikke

    SvarSlet
  21. hello!
    I want to play with you...please enter my name....
    lodder
    lapappilon@blogspot.com
    lapappilon@gmail.com

    hugs
    Eva from Serbia

    SvarSlet
  22. 2 lodder til mig (: Jeg smider en kommentar og er fast læser.
    Min mail er mycowpillow@gmail.com

    Katrine // Snomme.blogspot.com

    SvarSlet
  23. Du og din lille blog er jo min lille regnbue, her er altid fest, farver og godt humør.
    Jeg er glad for at jeg "faldt" over jer;0)
    3 lodder vil jeg gerne be om. Tak.
    Knus Pia

    SvarSlet
  24. Jeg er med på 3 lodder (kommentar, fastlæser og facebook)

    Jeg læser med pga din kreativitet og alle de skønne farver!

    SvarSlet
  25. 2 lodder til mig. Det der i sin tid fik mig til at følge med på din blog, var " et fantastisk univers " .. Disse indlæg er jeg vild med :)

    SvarSlet
  26. Grattulerer så mye.
    Jeg synes du har en flott blogg med mange gode ideer.
    Trekker to lodd:)

    SvarSlet
  27. Sikke en dejlig giveaway og en rigtig fin blog! Jeg har kigget på fin blog flere gange før, men følger den først nu. Så glæder mig til at følge med. Jeg kan godt lide at dine "sider" altså: blog, om mig, d.i.y, shop, mit hjem. Men hvordan har du lavet dem om til billeder, istedet for bare skrift? Hvis du har lyst og kan forklare det? Og hvis du forstår hvad jeg mener :) Synes nemlig jeg har prøvet alt.

    Deltager med 3 lodder (liker på facebook, er fast læser og kommenterer).

    kreativitetligemedhygge.blogspot.com

    SvarSlet
  28. DEN vil jeg bare gerne deltage i. Kigger ind på din blog hver dag og har gjort det længe inden jeg fik min egen- jeg elsker dine farver og ideer. Og synes du giver meget af dig selv, så føler lidt jeg også kender dig. De stempler er bare fine. Jeg linker fra min blg også, så det må blive 3 lodder. Knus

    SvarSlet
  29. Jeg deltager med 3 lodder.

    Jeg følger din blog, fordi den om nogen rammer min stil. Farverig, uhøjtidelig og happy.

    SvarSlet
  30. Elsker stempler :-)
    Du har mange interessante ideer, som jeg gerne vil følge :-)
    Jeg deltager med 3 lodder...
    FB: Zania Kaas

    http://likebree.kaashalvorsen.dk/

    SvarSlet
  31. Jeg napper 3 lodder!
    Jeg fandt din blog via din ugle DIY.
    Men læser med og nyder det fordi du er så varieret. Jeg håber jeg en dag kan sy kjoler som dine eller i det mindste føde en pige jeg kan købe dine kjoler til :-)

    SvarSlet
  32. Ih, en fin Give Away, bar' det bli'r mig.
    Jeg bruger din blog til inspiration. Det sker ofte, at jeg lige snupper en ide eller flere.
    2 lodder til mig.

    Lisbeth

    skovgaard.anders@gmail.com

    SvarSlet
  33. Rigtig fin give away.. Jeg vil gerne være med på 1 lod.
    Jeg er ret vild med dine DIY..

    SvarSlet
  34. Jeg kigger med, fordi du tør det, jeg ikke tør (endnu) - altså at, i mangel af bedre ord, 'gakke' lidt mere ud end de fleste, som også elsker at bo med mange farver.
    Du har nogle fede idéer, og bliver meget inspireret.
    Jeg er med på 2 lodder (fast læser)
    (kattemilla@hotmail.com

    SvarSlet
  35. Ser din dejlige blog tit er virklig spænnende vil gerne deltage med 3 lodder

    SvarSlet
  36. Lækker give away! Jeg vil i hvert fald gerne være med på 1 lod :)

    SvarSlet
  37. Dejlig give away, jeg vil gerne være med på 1 lod :)

    SvarSlet
  38. Jeg vil gerne være med på 2 lodder;O)

    SvarSlet
  39. Flot give-away, jeg er med på to lodder - for kommentar og fast læser. Kom forbi din blog fordi jeg ledte efter noget med masking tape. Tak for DIY...

    SvarSlet
  40. jeg vil da også gerne være med, er med på 2 lodder.

    SvarSlet
  41. Hejsa

    Jeg har tidligere købt varer af dig via webshoppen og TS og så opdagede jeg idag at du har en blok. Nu er jeg fast læser og glæder mig til at følge lidt med i din hverdag.
    Jeg vil gerne være med med 3 lodder.

    Mange hilsner fra Christina (christinakf@hotmail.com)

    SvarSlet
  42. Jeg deltager med 4 lodder (facebook, fast læser, link og kommentar)

    Jeg følger din blog, fordi den giver inspiration med de flotte farver og designs.

    Med venlig hilsen
    Marie

    SvarSlet
  43. Ja da!!!! føler mig heldig, nåede lige at opdage din fine Give Away i tide til at være med.
    Linker fluks og håber flere når at finde vej.

    Vil gerne være med på 3 lodder.

    Kh. Jill

    SvarSlet
  44. Jeg deltager med 2 lodder (fast læser + kommentar)

    ninnasilke (a) gmail.com :)

    SvarSlet
  45. Jeg snupper 3 lodder :)

    /rikke

    SvarSlet
  46. Ih hvor fint! Jeg læser med på din blog, fordi du er så farverig og fyldt med gode ideer, som inspirerer mig. Mere af det - det er super :)

    3 lodder til mig tak :)

    Vh Jennifer

    SvarSlet
  47. Tre lodder til mig :-)
    Super give away gave :-)
    Jeg planlægger også en give away snart.

    SvarSlet
  48. Jeg vil gerne være med på 3 lodder: kommentar+fast læser+link på min blog www.hvabehar.dk

    Jeg læser din blog pga. de fine kreative ideer :)

    SvarSlet
  49. Snupper 3 lodder ... Jeg har været forbi rigtig mange gange. Kan godt lide inspirationen ved at følge andre. Har sat link ind på min blog

    SvarSlet
  50. Jeg læser din blog fordi den er inspirerende. Holdt i lækre farver med søde pusseløjerlige ting. Det er da ikke til at stå for. Jeg deltager med fire lodder.
    Knus Maria

    SvarSlet
  51. Et enkelt lille bitte diskret lod til mig tak.... er VIIILD med stempler...

    SvarSlet
  52. 3 lodder til mig. Du har en farverig skøn blog, en dejlig inspiration.

    SvarSlet
  53. Jeg Googlede DIY pipingbånd og vupti kom
    jeg ind på din blog, gode billeder og dejlig inspiration sååå 3 lodder til mig :)

    SvarSlet
  54. Jeg deltager med 3 lodder :)

    SvarSlet
  55. 3 lodder til prinsessen, som elsker at modtage gaver fra dig ;-)

    SvarSlet
  56. Jeg bliver bare glad og har været fast læser hos dig længe. 4 lodder til mig, tak :-)
    KH Dorit

    SvarSlet
  57. 3 lodder til mig tak.

    Link til din Give Away findes på Buecking.dk under "Give Away"-fanen.

    SvarSlet
  58. Hej, jeg vil gerne være med på 4 lodder. Jeg er forholdsvis ny i blogland og har brugt meget tid på at kigge rund, og der var du;)fin og masser af gode ideer..
    KH Sussie:)

    SvarSlet
  59. Jeg vil også være med! :)
    kommentar + fast læser :)

    SvarSlet
  60. Jeg vil meget gerne vinde den lækre æske. ;) Jeg er ny læser, men fandt dig gennem din kreative blogudfordring som jeg har tilmeldt mig på en anden blog.

    SvarSlet
  61. Din Blog indeholder super mange inspirerende og spændende ting!
    Jeg vil gerne deltage :) 3 lodder til mig :)
    Kh Regina (n.regina59@gmail.com)

    SvarSlet
  62. Hej med dig. Har lige meldt mig som fast følger af din meget fine blog! Glæder mig til at følge dig nærmere fremover og smider samtidig 3 lodder i puljen om at blive en heldig kartoffel!! Fin præmie :)

    SvarSlet
  63. Hei! Jeg trekker gjerne 2 lodd for kommentar og link på bloggen min. Flott premie! :)

    SvarSlet
  64. Jeg vil super gerne deltage med alle 4 lodder :)
    Din blog er fantastisk og jeg elsker at læse med hos dig..
    Du forstår at give smil på læben, din indretning er vidunderlig og alle de smukke farver som fryder dit hjem :)

    SvarSlet
  65. Hejsa
    Jeg vil gerne deltage med 3 lodder...

    Kig forbi min blog og se min Give away =)

    KH Lena

    SvarSlet
  66. Fin give away...
    Kaster 3 lodder i puljen.

    SvarSlet
  67. Jeg prøver lykken med 4 lodd;) Bloggen din er så fargerik og fin, og den gjør meg glad;)

    SvarSlet
  68. Skøn giveaway.
    Jeg snupper 3 lodder :-)

    -Anne
    /hummelshoej.blogspot.com

    SvarSlet
  69. Jeg er vild med at finde inspiration rundt om i blogverden, er ny i blogland og har i dag været rundt på din blog for første gang, kommer helt sikkert igen. Er nu også fast læser

    SvarSlet
  70. Hej er lige blevet fast læser,vil gerne være med.To lodder til mig, tak

    SvarSlet
  71. Jeg er ny blogger, men har fulgt med i blogland og har fundet din blog inspirerende, jeg er lige blevet fast læser, jeg deltager med 2 'vinder'lodder

    SvarSlet
  72. Jeg følger med her, fordi du laver sådan nogle flotte ting og deler så gavmildt af dine mange gode ideer :-)
    Jeg snupper 4 lodder.

    SvarSlet
  73. Jeg deltager med 4 lodder og nyder at følge dig :)

    SvarSlet
  74. Fin Give Away (0: Jeg deltager med 2 lodder. Kig med her hos dig, fordi du er god til farver. Jeg kan ikke selv være i alle de farver, så er det jo godt jeg kan kigge ind til dig (0:

    SvarSlet
  75. Deltager med 3 lodder. Elsker din skønne blog med masser af spændende indslag og billeder fra dit farverige univers.

    SvarSlet
  76. Hej Dorthe ! Troede faktisk jeg havde tilmeldt mig ? Jeg har fra start hygget mig med dine livlige farver (her kører alt jo i elfenben og brunt)Dine DIYs er supergode og bla. Rasmus Klump var med til at give mig en succesoplevelse da jeg genoptog hæklingen igen :)
    Her på falderebet kan jeg vist kun tillade mig 2, men 2 store lodder !

    SvarSlet
  77. Jeg vil gerne bede om 3 lodder :o)
    Jeg meldte mig som læser i sin tid fordi du har nogen rigtig gode DIY's og er siden blevet ved med at komme fordi jeg synes de ting du laver er så inspirerende :o)

    SvarSlet
  78. 2 lodder herfra :)

    Jeg meldte mig til fordi jeg synes du laver nogen inspirerende indlæg :)

    SvarSlet
  79. Hov, jeg har først opdaget din give away nu. håber jeg kan nå at være med på tre lodder (kommentar, fast læser og link), for de stemper er da bare fine!

    SvarSlet
  80. Vilken fin blogg du har .
    Glad att jag hittade den o kan komma med som följare .
    Tar tre lotter o hoppas på tur .
    bittan4@gmail.com

    SvarSlet
  81. Sikke en fin gave ;)
    Jeg er da helt klart frisk på et lod
    Mette

    SvarSlet

Jeg elsker kommentarer - Har du noget på hjertet?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...