onsdag den 8. februar 2012

Som katten om den varme grød...

Sådan har jeg gået om det her i stof i rigtig, rigtig lang tid...

Jeg fandt det her sengetøj på genbrug for efterhånden længe siden, og har siden kredset om det, for var det nu fedt..., var det kikset... og ikke mindst hvad skulle det bruges til, hvis det overhovedet skulle bruges...

Men nøj hvor er jeg glad for jeg endelig har sat saksen i det, for hold nu op, jeg synes den her spencer er blevet rigtig skøn!





Kunne du tænke dig sådan en spencer til en lille pige du kender, så syr jeg dem gerne på bestilling, så længe jeg har mere af stoffet. Jeg syr den op til størrelse 116 og jeg tager 199,- plus porto for den.

Interesseret..? så send mig en mail:-)

13 kommentarer:

  1. Det var vel nok godt du fik gang i det stof.. Det er så flot...

    Jeg har selv været sløjfeperioden igennem..

    Det gik over.. Elsker de små Lommedetaljer..

    Lone

    SvarSlet
  2. wow hvor er den flot!! det var godt du klippede i stoffet, for smukt er det. Kh viola

    SvarSlet
  3. den er super, super flot. Gad godt det var mig, der skulle have den på. Stoffet egner sig både til børn og voksne synes jeg- sådan lidt Drappa Dot agtig. Knus

    SvarSlet
  4. Hvor er den fin. Kender godt den følelse, hvor man ikke helt ved om noget er kikset eller cool :-) Men den her kjole synes jeg er supercool. Har desværre ingen lille pige.

    SvarSlet
  5. Den er virkelig også rigtig fin :)

    SvarSlet
  6. Lone - Sløjfeperioden har været hos mig i mange år. Jeg tror ikke den slipper mig så let:-) Og så i øvrigt tak:-))

    Viola - Ja ikke - Nu hvor jeg har syet kjolen kan jeg heller ikke forstå det skulle tage SÅ lang tid at give sig i kast med:-)

    Heidi - Det har du helt ret i! Jeg er selv blevet rigtig glad for resultatet:-)

    Isabel - Tak skal du have:-) Jeg har nogle gange en tendens til at jo grimmere materialer du arbejder med, jo federe bliver resultatet. Ikke fordi det her stof er helt vildt grimt:-)

    Sonja - Tak skal du have:-)

    Lene - Tak til dig:-))

    Karina - Også KÆMPE tak til dig:-)

    SvarSlet
  7. str 116 kan jeg sku' ikke komme i,
    det er ellers et fantastisk stykke stof.
    God weekend fra København:0))

    SvarSlet
  8. sikke nogle skønne detaljer...."lommerne" og butterfly..

    SvarSlet
  9. Pia - Nej det er ikke sikkert en str 116 er lang nok... :-)

    SIne K-j - Tak skal du have:-)

    SvarSlet
  10. Mener du at jeg er for gammel til hul kort;0))

    SvarSlet
  11. Det er vel ikke et spørgsmål om alder, men mere et spørgsmål om stil;-))

    SvarSlet

Jeg elsker kommentarer - Har du noget på hjertet?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...