mandag den 26. marts 2012

Der findes en hund...

En hund som jeg har tegnet et utal af gange som barn.

Denne hund har i den senere tid dukket op i min erindring, efter mange år, hvor jeg ikke har skænket den en tanke. Jeg har vendt og drejet min lille hjerne, om hvad søren jeg nu kunne bruge den hund til idag. Jeg var først ude i noget med applikationer af en art, men så pludselig så jeg en broderi bølge så småt brede sig i Blogland, og den lille hund var straks født som broderi på en kjole til Gry.







15 kommentarer:

  1. Hvor er den fin! Den hund har jeg også tegnet en million-millard gange som barn, sjovt at se den igen ( og nu på noget fornuftigt;0))

    SvarSlet
  2. Smil ej den hund husker jeg også, havde da helt glemt den. HVor er den bare fin. dejlig at gense den. ha en dejlig dag.

    SvarSlet
  3. Wow! Blast from the past! Ham har jeg godtnok også tegnet mange gange... Hvor er det en fin genoplivning :)
    Rigtig god ide!!!!
    KH.

    SvarSlet
  4. Årh ja hvem har ikke tegnet den hund :)

    Super sød kjole

    SvarSlet
  5. Hvor er den sød, den lille hund. Jeg tænkte straks broderi, da jeg så den. Jeg har også lagt mærke til broderi-bølgen i blogland. Det er så fint.....

    Ha en dejlig dag. Kh Mette

    SvarSlet
  6. Man starter med et hjerte :) Den husker jeg også, og en rigtig sød måde du har brugt den

    SvarSlet
  7. Den er SÅ fin - super god ide :)

    SvarSlet
  8. Hvor fedt. Prinsessen har mange gamle skolehæfter overtegnet med hjertehunden. Tak for gode minder!

    SvarSlet
  9. Hvor er den kjole bare fin... :o)

    SvarSlet
  10. I wish my princess would wear this....she is turning into my sweet tom boy jeans and t-shirts only!
    I love dresses!

    SvarSlet
  11. Ih, hvor er den sød. Tænk, at man kan blive inspireret sådan i blogland- det er da bare for skønt. Rigtig fint resultat, du har fået. Knus

    SvarSlet
  12. Hvor ser det bare fint ud... den er da som skabt til kjole broderi...

    SvarSlet
  13. Tusind tak alle sammen - Fedt at så mange af jer kan huske den lille hund, det var min absolut "yndlingstegnefigur" i en lang periode, fordi den var så let at gå til og altid endte godt ud:-)

    SvarSlet

Jeg elsker kommentarer - Har du noget på hjertet?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...