tirsdag den 27. marts 2012

Min første doily

Jeg har for første gang hæklet en doily!

Jeg har gennem længere tid haft lyst til at give mig i kast med sådan et projekt. Det var bare ikke blevet til, før jeg så denne opskrift hos Gry. Jeg synes bare den har noget helt særligt over sig, og så var der pludselig ikke langt fra tanke til handling.

Jeg havde ikke lige noget "rigtigt" garn hjemme, så den er blevet lavet i det jeg nu havde. Men jeg synes også det fungerer ok alligevel, hvis jeg selv skal sige det:-)

Det er helt sikkert ikke den sidste doily jeg har hæklet, for jeg synes faktisk at det er enormt sødt i skabet, og kunne godt tænke mig at have doily's på flere hylder...







15 kommentarer:

  1. Den er superfin, så den kan jeg godt forstå at du måtte igang med! Jeg selv nørkler med at lære de helt basale masker, så der går liiige lidt før jeg kan gøre dig kunsten efter:-)

    SvarSlet
  2. Hvor er den smuk;-)

    Den kan jeg godt forstå du bare ikke kunne lade være;-)

    Smuk dag til dig - Rikke

    SvarSlet
  3. Den er da virkelig skøn :) Får helt lyst til selv at gå i gang..

    SvarSlet
  4. Wauw den er flot, sikke et arbejde. Jeg er vild med den skønne kø også :0)

    SvarSlet
  5. En doily er nok det vi kaller brikke:) denne er nydelig, og de lekre tingene som står oppå:) Skal jammen hekle jeg også når jeg får ånden over meg:)

    ha en fin dag, Dorthe:)

    Trine:)

    SvarSlet
  6. Den er da blevet rigtig fin og jeg synes da garnet passer rigtig fint sammen.

    SvarSlet
  7. I love the doily and the cow and blue vase...color me happy!

    SvarSlet
  8. Så ramte doily-feberen også dig ;O)
    Fine farver den har fået din doily !

    TAK for linket ;O)

    SvarSlet
  9. Ej hvor sjovt - doily i farver. Den er bare flot.

    SvarSlet
  10. Så fin brikke! Gøy å kombinere farger:)

    SvarSlet
  11. Kjempefin!! Så flink du er!!!
    Kua og vasen var også bare så silige!!!
    Fin dag til deg!!!
    Klem Fru Samuelsen

    SvarSlet
  12. Den er super fin, helt enig, når man først kommer igang, vil man bare lave flere, for de er så hyggelige at lave og så er det jo helt ok at de også pynter :)

    SvarSlet
  13. Hvor er den fin - og passer super godt til den flotte ko.. :)

    SvarSlet
  14. Fie - Tak skal du have, og ja det er rart at have styr på mange af maskerne inden man kaster sig ud i sådan et projekt. Men når først man har styr på dem, så går det jo egentlig forholdsvis nemt.-)

    Rikke Dalmose - Ja ikke også. Jeg synes den have noget "særligt over sig"

    Anne Sofie - Ja er den ikke fin. Den er faktisk forholdsvis let at gå til:-)

    Helle Jakobsen - Tak skal have - Og ja koen passede jo perfekt dertil. Det så jeg straks jeg havde lagt doily'en i skabet:-)

    Trine - Tak skal du have:-) Og ja den er rigtig fint. Synes den har det smukkeste mønster:-)

    Dorthe - Den er blevet rigtig fint. Jeg ville ønske jeg havde haft noget garn i en "finere" kvalitet. Farverne havde jeg sikkert blandet sammen alligevel:-)

    Polkadotpetitcoat - You are so right:-)

    Frk. Garnglad - Det gjorde den helt bestemt (og det er ikke den sidste Doily jeg skal hækle) Tak fordi du inspirerede mig til at komme igang:-) Og med hensyn il linket, så var det da så lidt:-)

    Diy - Ja, jeg kan jo ikke lade være med at blande farver:-) Og tak:-)

    Sonja - Tak skal du have:-)

    Fru Samuelsen - Tak skal du have - Og ja koen og vaserne er nogle af mine yndlinge:-)

    Ævlebævle - Jeg synes virkelig de pynter helt vildt i det hvide skab - Så jeg giver mig helt bestemt i kast med nogle flere:-) Og tak:-)

    Mette - Tak skal du have:-)

    Eva-Maria - Den passer helt vildt godt til koen. Jeg så det med det samme jeg lagde den ind i skabet:-)

    SvarSlet

Jeg elsker kommentarer - Har du noget på hjertet?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...