lørdag den 7. april 2012

Vinderne er fundet!

Tusind tak til alle der har deltaget i min give away:-) I alt er det blevet til 227 lodder, og bag vinderlodderne gemmer sig hende her og hende her.

Tillykke til jer - Er i søde at sende mig en mail med jeres adresser så i kan få jeres præmie:-)


Så vil jeg godt have lov at sige 

titusind tak 

til alle jer der har skrevet, hvorfor i følger min blog. Det er simpelthen så dejligt at vide hvad der er godt ved ens blog og hvad der får lige præcis dig til at følge, så man kan blive endnu bedre til det:-)

Svarene var meget forskellige, og i er her af forskellige grunde, derfor forsætter bloggen her også i samme stil som hidtil, med lidt indlæg fra mit hjem, lidt kreativitet, lidt fra min familie, flere fantastiske universer og flere DIY'ere.

Og sørme om jeg ikke snart har en ny give away i ærmet:-)

Håber i nyder de sidste dage i påsken i fulde drag. Dagen idag står for min lille familie på æggejagt i svigermors have, brunch, og lækker mad til aften - Det er nemlig også idag vi kan fejre vores 6 års bryllupsdag og imorgen fylder herren i huset år, så vi har 2 stk festlige dage i vente:-)

9 kommentarer:

  1. Hi hi, det var (sgu) en sjov måde at vise vinderne på, man sidder helt i spænding, når man klikker og ser, om éns navn dukker op. Øv, det gjorde mit navn så ikke¨- må man godt ahve lov at være lidt misundelig- men tillykke til vinderne.Knus

    SvarSlet
  2. Ja det var en skæg måde at gøre det på.... Var jo desværre ikke selv heldig, men ønsker vinderne stort tillykke ;)

    SvarSlet
  3. Stort tillykke først til vinderne og dernæst til dig og manden med bryllupsdagen. Hav en dejlig dag

    SvarSlet
  4. Tillykke med bryllupsdagen :o)

    Ha`en dejlig dag

    SvarSlet
  5. Tillykke til vinderne og til manden og med bryllupsdagen!

    SvarSlet
  6. Tillykke til den heldige ;)
    det er en vildt flot gave, jeg kan godt se nu at alle har været så søde at skrive hvorfor de følger din blog , det fik jeg vist ikke gjort , men den er altid så frisk og ny , så derfor klikker jeg altid ind og kigger ;)
    Kh Mette
    Dejlig påske

    SvarSlet
  7. Tillykke med bryllupsdagen ... og tillykke til de heldige vindere

    SvarSlet
  8. Tillykke til de heldige vindere.
    Og et kæmpe tillykke til dig og din husbond + sønnike...

    SvarSlet
  9. Heidi - Tak skal du have og ja man må godt være lidt misundelig:-)

    Lene - Tak:-)

    Fletogsjov - Tak skal du have:-)

    Isa - Tak skal du have:-)

    Junette - Tak skal du have:-)

    Mette - Det var heller ikke et krav at man skulle skrive det for at deltage, det var blot en hjælp til mig selv for at finde ud af hvad det er der gør at min læsere gider læse med. Havde alle nu skrevet at det var pga mine hækleopskrifter eller noget, så havde jeg jo været "nød" til at gøre mere ved det:-) Men tak for dine søde ord om min blog - Det er da dejligt:-)

    Superprinsessen - Tak skal du have:-)

    Camillaeli - Også tak til dig:-)

    SvarSlet

Jeg elsker kommentarer - Har du noget på hjertet?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...