tirsdag den 27. november 2012

Og så blegnede min gaveindpakning da fuldstændig!

Måske husker i mit forrige indlæg. Hvis ikke så se det her... Jeg var ellers ok stolt af mig selv, og jeg synes, jeg havde fået lavet nogle fine gaver... Det syntes jeg faktisk lige indtil jeg kom hjem idag!

FOR SÅ... Modtog jeg den her bunke møglækkert indpakkede gaver fra Gitte. Jeg vidste bare, at du er bedre til det der indpakningshalløj, end jeg er... Nu har jeg sørme næsten helt præstationangst med indholdet af mine gaver til dig...

Please Gitte at dine gaver ikke er lige så fine indvendig som de er udvendig:-)

Måske lader jeg bare være med at pakke dem op, når de er så fine!!! Og så finder jeg heller ikke ud af om dine gaver er finere end mine indvendig:-)


10 kommentarer:

  1. Hi hi ha ha...... Så fine er de altså ikke inden i. Blev nød til at kompetencere med indpakningen.......... :0)
    Glæder mig til at modtage dine fine gaver.

    Hilsen Gitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er da et eller andet sted rart at høre..! Så tror jeg sgu bare jeg lader være med at pakke dem ud! Nej pjat, jeg kan helt sikkert ikke styre min nysgerrighed, og jeg glæder mig til at flå den smukke indpakning af:-)

      Slet
  2. Nøj, de var altså også godt nok fine.... :-)

    SvarSlet
  3. He he ;0) kan godt se hvad du mener ;0) dem du har fået er så meget mere Olinet som dine egne ;0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja ikke også..? Jeg er sgu gået hen og blevet alt, alt for pæn og ordentlig! Nu må jeg altså til at tage mig sammen!!!

      Slet
  4. Det er det gode ved at have en blog... hvis du ikke havde den, ville du sikkert ikke have taget billeder af gaverne.. nu har dem for altid her på bloggen... også når de er pakket ud i et senere afsnit...

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh ja hvor er det en skøn tilgang til det Jette:-) Sådan havde jeg slet ikke tænkt på det:-) Jeg tror skisme da jeg skal have lagt nogle flere detaljer ind i indlægget så.-) Og så er der jo også en anden lille krølle, for alt det fine pynt - Det kan jeg jo bare gemme! Så forsvinder de jo ALDRIG:-)

      Slet
  5. Der er godt nok gjort noget ud af det. Hold op de er flotte.
    Tak for din søde fødselsdagshilsen til mig igår :-)
    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er der virkelig - De er mega flotte! Og det var sørme så lidt søde Kate - Håber du havde en god dag:-)

      Slet

Jeg elsker kommentarer - Har du noget på hjertet?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...