tirsdag den 11. december 2012

Endnu en til samlingen

Jeg har altså en svaghed for brocher. Både nye, gamle, arvede og købte!

Min nyeste broche er fra Finnsdottir, og det er søde, rare Pia, der har fået fingrene i den til mig:-) Pia var nemlig så sød at tage på lagersalg hos Finnsdottir i weekenden, og lede efter en broche til mig. Så vupti sad man her ovre i den KOLDE jylland og "var til Finnsdottir lagersalg". Se det er jo fantastisk. Tænk sig at en man ikke kender gider gøre det for én. Der er simpelthen så meget hjerte og omtanke ude på den anden side af skærmen!

Søde,søde Pia tusind, tusind tak skal du have. Hvis jeg nogensinde kan gøre gengæld på nogen måde, så må du sige til:-)


Jeg synes da den klæder min samling rigtig godt!


18 kommentarer:

  1. Så sidder jeg her og pusser min glorie, nu skulle jeg jo derhen alligevel og jeg skulle jo også på posthuset så meget bedre end det er jeg heller ikke!0)
    Men tak for de fine varme ord, det er jo det det hele handler om: at hjælpe.

    SvarSlet
    Svar
    1. Men uanset så var det jo en kæmpe hjælp for mig! Ellers havde jeg jo ikke fået den fine broche:-)

      Slet
  2. Den er godt nok også FIN!!
    Men den hvide kan jeg også rigtig godt lide, er det vintage???

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja ikke også - Den hvide er faktisk også fra Finnsdottir:-)

      Slet
  3. Hvor er den bare flot og hvor var det bare sød af hende. Det er dejligt når der er nogle som tænker på én :-)

    SvarSlet
  4. Sikke mange fine brocher! :)
    Sætter du dem så til at pynte på tøjet? :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - Ja på blusen, på bukserne, i taljen, på tasken, på frakken og jeg kunne blive ved..!

      Slet
  5. Hvor sødt! Det er en fin samling brocher du har der :D
    Knus

    SvarSlet
  6. Hvor er den flot og ja, det er skønt med omtanke og hjælp på tværs af det hele.

    /Astrid

    SvarSlet
  7. Ja Pia er bare så sød. Og brochen er virkelig smuk. Elsker hendes stil. Fin samling du har :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det tror jeg gerne hun er:-) Og ja det er en pæn samling jeg har efterhånden:-)

      Slet
  8. Sikke nogen smukke brocher du har

    SvarSlet
  9. Den er virkelig smuk...jeg er vild med farven ;O) Betina

    SvarSlet

Jeg elsker kommentarer - Har du noget på hjertet?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...