torsdag den 27. december 2012

Et lille nytårs hækleri..!

I sølvglimmer og neonpink:-)






12 kommentarer:

  1. Hvor er den fiin, elsker alt der glitter.. :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Joan - Fedt med andre glimmerfans:-)

      Slet
  2. Hold op hvor er den bare fin! Den må straks på min to do liste :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have - Glæder mig til at om du når det:-)

      Slet
  3. Altså skønne Dorthe, du imponerer gang på gang med din kreativitet og dine sprudlende ideer.
    Den er da top festlig din nytårs ranke!!!
    Jeg sender dig mine bedste ønsker for dig og famililien i 2013 - godt nytår!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej nu rødmer jeg næsten Anne Dorte - Du lægger altid de sødeste kommentarer:-) Og ja den er da festlig! Håber at få plads til den over nytårsbordet - Eller på væggen hvis ikke jeg få den placeret på eller omkring bordet - Ønsker også dig og din familie et godt nytår og et fantastisk 2013!

      Slet
  4. Sikke en fin idé med sådan en nytårs-ranke :)

    SvarSlet

Jeg elsker kommentarer - Har du noget på hjertet?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...