lørdag den 8. december 2012

Give away - Strikke-kit til Sackboy

Jeg synes simpelthen, han er så kær, ham her Sackboy. Og hvor er det bare fedt, at kunne strikke en så skøn ting til sin søn. Jeg mener, det er super nemt at finde fine strikke- og hækleopskrifter til piger. Det er altså lidt sværere til drengene!

Jeg skal selv strikke Sackboy til min Eddie, og du har også chancen for at vinde et strikke-kit så du kan strikke den herlige Sackboy til et barn du kender!

Det eneste du skal gøre for at deltage er at ligge en kommentar til indlægget, så trækker jeg en vinder tirsdag d. 11. december lige efter kl 20.00

Husk hvis ikke du har en blog, at skrive din mailadresse, så jeg kan få fat i dig hvis du er den heldige vinder!



Måske kender du allerede Sackboy. Hvis ikke, kan jeg fortælle dig, at den lille nuttede fyr er hovedpersonen i Playstationspillet - Little Big Planet. Sackboy er sød, sjov og altid med på den værste! Men han kan også blive vred og ked af det. Børnene elsker ham!








50 kommentarer:

  1. Den er så fin ;-)
    Vi har en lille mini model stående af den, så en strikket model vil passe fint ind :-)

    SvarSlet
  2. Hvor er han sød :-)

    Mette Sibbert Ebbesen
    mettemus52@gmail.com

    SvarSlet
  3. WAW, jeg krydser fingre, tæer og alt andet som kan krydses og håber på god karma til mig :)
    Har du forresten stiftet bekendskab med www.amigurumipatterns.net ? Der er masser af gratis hækleopskrifter, også med drengeting :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej det kender jeg ikke - Jeg må et smut omkring, for jeg synes godt nok det kan være svært at finde skønne drenge ting:-)

      Slet
  4. Hvor er den fin. Jeg vil meget gerne være med og håber jeg bliver den heldige :-)

    SvarSlet
  5. Klart jeg ønsker å vinne!! ;)

    SvarSlet
  6. Den vil jeg gerne være med i lodtrækningen om. Knus Heid

    SvarSlet
  7. Wauw... den må jeg da helt klart strikke til Pelle, som efterhånden synes, at jeg skal strikke noget mere til ham, da det oftest er Ronja, der bliver forkælet med hjemmestrik.
    MVH Rikke

    SvarSlet
  8. Ej hvor er den skøn. Jeg er SÅ meget med

    SvarSlet
  9. Den er jeg sikker på min mor vil elske at strikke til min nevø!

    SvarSlet
  10. Ej men den er da også fantastisk!!

    SvarSlet
  11. Jeg kender en der vil blive ovenud lykkelig for ham...
    Så jeg krydser fingre!!!

    Ha´en dejlig aften.

    Knus Susi

    SvarSlet
  12. Ej, hvor er han sød, og nu er jeg stødt på ham et par gange, så det må være tid til måske at blive ejer af ham ;-)

    SvarSlet
  13. Nøj, den gad jeg gerne vinde:0)

    SvarSlet
  14. Jeg er klart med - han er da for herlig :-)

    SvarSlet
  15. Ej han er sej! Jeg kender to dejlige drenge som ville elske ham! Og er overbevist om at de allerede kender ham!
    Dejlig søndag til dig

    SvarSlet
  16. Jeg er sikkert med - håber som altid på held ;o)

    SvarSlet
  17. han er super sej - lige en bamse til min søn:)

    SvarSlet
  18. Hvor er han bare nuttet!
    Jeg prøver gerne lykken ad, for sådan en lille fyr kunne jeg da godt tænke mig at strikke. :-)

    SvarSlet
  19. Jeg vil gerne vinde sådan en sød lille fyr :)

    SvarSlet
  20. Åh hvor er han bare fin! sofie_steens (a) hotmail.com

    SvarSlet
  21. Han er sej! Jeg kan godt nok ikke strikke med det kan min mor, og jeg er sikker på min Vildbasse ville elske en Sackboy :)

    SvarSlet
  22. Den vil jeg gerne strikke til min nevø.
    susannejenny@gmail.com

    SvarSlet
  23. Cute - kender en der gerne vil være hans ven ;O)

    SvarSlet
  24. Jeg er helt sikkert med, og håber da også at du måske har lyst til at deltage i min julegiveaway:-)

    SvarSlet
  25. Han er da bare for kær ham gad godt jeg godt vinde kittet til

    SvarSlet
  26. Jeg er med.. Han er bare for sej!

    SvarSlet
  27. Ham må man da bare eje :-)
    juliejensen@mail.dk

    SvarSlet
  28. Den er så kær! Jeg er med :)

    Hav en dejlig aften!

    m_hoej20(at)yahoo.dk

    SvarSlet
  29. Jeg vil også gerne være med.
    Mail adrs. u.l@sol.dk

    SvarSlet
  30. Har SÅ lyst på den!:oD
    dinkafox@yahoo.com

    SvarSlet
  31. Er med doffihess@hotmail.com

    SvarSlet
  32. ineskasnoopy@gmail.com

    SvarSlet
  33. den er bare SÅ fin! Jeg har engang hæklet den men det kunne bestemt være sjovt også at prøve at strikke den

    Kirsti_mt@hotmail.dk
    kig forbi min accessories.dk giveaway med 8 præmier og del gerne din egen giveaway på facebook siden
    danske giveaways her

    SvarSlet
  34. Hvor er den sød!!!! :D
    Vh. Line

    SvarSlet
  35. Deltager :-)

    JulieM93@hotmail.com

    SvarSlet
  36. Kendte ikke sackman, da mine børn har erklæret, at de er "vokset fra" børnefjernsyn......men,ón det passer helt, hvis jeg skulle være så heldig at vinde? Og hvor har du ret i, at det er dejligt med en strikketfigur til drengebørnsleg.
    HilsnMarlene

    SvarSlet
  37. 1i11e.1u11e@hotmail.com........uuuups ........hilsen Marlene

    SvarSlet
  38. very sweet ♥ ♥ ♥ I hope for the best
    hugs
    Gerda
    nadorgerda (a) gmail.com

    SvarSlet
  39. Jeg vil gerne strikke sådan en lille fyr til vores lille fyr!

    God Jul!
    Maja
    m.busted@gmail.com

    SvarSlet
  40. Fedt! Jeg elsker det spil :)
    Juliestuhr@live.dk

    SvarSlet
  41. Hvor er den fed, den gad jeg godt lave

    astridbrinch@gmail.com

    SvarSlet
  42. Han er nuser, så jeg må være med. :o)

    SvarSlet
  43. nøj så fin!!! vil gerne være med...mumi30@hotmail.com

    SvarSlet

Jeg elsker kommentarer - Har du noget på hjertet?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...