tirsdag den 4. december 2012

Jeg har pyntet endnu et lærred!




23 kommentarer:

  1. Sikke et fint billede. Jeg er vild stregerne på nederdelen/skyen og hendes hår.

    SvarSlet
  2. Hvor er den bare yndig :-) Fortsat god dag

    SvarSlet
  3. Har du selv været igang med at tegne? Knus heidi

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde Heidi - Og tak for VERDENS BEDSTE kalendergave idag! Dem har jeg bare ønsket mig SÅ meget!!!

      Slet
  4. Hvor er den herlig - og du er heldig at have et tegne talent :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih tak Gitte:-) Tegne talent..? Det er der ingen der før har "kaldt" mig. Så TAK!

      Slet
  5. Aiiiie hvor er den dog fin Dorthe...helt vidunderlig! Du er simpelthen velsignet med et multitalent inden for krea og sikke et held for vi andre!
    ;-)

    SvarSlet
  6. Virkeligt godt, meget kreativt :o)

    SvarSlet
  7. Hvor er det bare fint! :D
    Super fed ide!

    SvarSlet
  8. SÅ fint Dorthe! Lige en engel efter min smag - du er sej! :)

    SvarSlet
  9. Megaskønt lærred. Jeg har vist sagt det før - jeg kan godt li', at det du laver ofte har et halvskørt eller humoristisk twist. Det er så dejligt forfriskende, at det ikke bliver alt for pænt og alvorligt... ;-) Kh Maria

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er ikke så god til at lave det pænt og "alvorligt" Engang imellem ville jeg ønske at jeg kunne... Men jeg KAN IKKE!

      Slet
  10. Hvor er det bare vildt flot billede på lærred. Jeg har selv tidligere fået lavet noget foto på lærred hos www.sumopix.com - hvilket har været rigtig lækkert.

    SvarSlet

Jeg elsker kommentarer - Har du noget på hjertet?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...