torsdag den 20. december 2012

Jule engel a la Shane

Ligesom Lisbeth har jeg haft gang i at lave en lille juleengel efter jeg så Shanes eventyrlige jul hos Maise Njor. Når man er så meget "glimmer afhængig" og kitsch tilhænger som jeg, så var det nærmest som et kald selv at lave sådan en skøn juleengel!

En gang i foråret købte jeg en pose med gamle dukker, med den tanke at de på et tidspunkt skulle bruges på noget kreativt. Da jeg havde set programmet, var jeg slet ikke i tvivl om at en af dukkerne skulle ende sådan her:-) 

Er du til glimmer og kitsch i julen?



12 kommentarer:

  1. Hvor er den fin og totalt glimmer. Super fed ide...
    Kh Eline

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja ikke også - Kan sådan nærmest ikke få glimmer nok:-)

      Slet
  2. Super sød dukke :-)
    men nej...jeg er nok mere til det traditionelle juleri. I år blev det desværre ikke til så meget.

    kram Lene

    SvarSlet
  3. Hvor er den bare for FED :)

    SvarSlet
  4. Jeg elsker den!! Jeg er vidst lige blevet ekstra glad for glimmer :D

    SvarSlet

Jeg elsker kommentarer - Har du noget på hjertet?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...