tirsdag den 4. december 2012

Måske verdens bedste ide

jeg fik lige dér!

Det har ihvertfald gjort mine decembermorgener endnu hyggeligere! Ikke fordi, det ikke er hyggeligt nok, at se mine børn nyde deres kalendergaver, men det er altså noget helt særligt ved også selv at få en lille gave om morgenen! Jeg elsker det ihvertfald:-)

I sidste uge viste Maria hendes julekrans frem på hendes blog. Jeg skrev til hende, at jeg skulle lave min krans i den kommende weekend! Men sørme så om Maria ikke lige præcis havde lavet den fineste krans til mig i adventsgave. FEDT; FEDT FEDT Maria! Så fik jeg lige en "fri" søndag - Lige hvad jeg havde brug for. Og når nu Marias krans bare er så meget mig, så var det absolut ikke nødvendigt at lægge kræfterne i at lave en selv. Kald mig bare doven:-) Men er den ikke for skøn?


Jeg har også byttet kalendergaver med 3 andre skønne bloggere, nemlig Heidi, Karen Elisabeth og Gitte. Er du så færdig, det er også virkelig nogle fine gaver jeg rykker ud af papiret fra dem! 

Hvad jeg pakker op af skønheder. Det skal i nok få af se her på bloggen, men det bliver lige ved en lidt senere anledning. Eller det vil faktisk sige at den første gave jeg fik af Gitte, den nåede på magisk vis at blive spist inden jeg nåede at tage et billede. Ups! Sådan kan det gå:-)

Får du kalendergaver?

10 kommentarer:

  1. Flot krans, kan godt forstå at du blevet glad for den :-) Jeg har byttet adventsgave med min søster, så søndage er helt specielle her i december :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er bare så hyggeligt, ikke?

      Slet
  2. Rigtig fin krans! Hjerter og glimmer <3
    Jeg får ikke kalendergaver, min familie er desværre ikke så opfindsomme eller kreative ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Øv,øv så skulle du jo have været med:-)

      Slet
  3. Kalendergaver givet ud og en 1.december gave retur fra min skønne søn og en adventsgaver fra manden, den første i 5 år.
    Så jeg glæder mig til at se på søndag om der kommer flere for det er godt nok hyggeligt med en lille morgengave.
    Knus til dig

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er nemlig super hyggeligt! Ikke fordi jeg har faktisk lyst til at flå papiret af samtlige gaver i en ruf..! Jeg har så svært ved at have sådan noget liggende:-) Men indtil videre holder jeg stand og napper en gave om dagen. (Jeg håber jeg er voksen nok til at holde spændingen ud) Hm, hmmm, HMMMMM..!

      Slet
  4. Jeg synes det var en GENIAL ide du fik dig der - også selv om mine pakker fra Gitte uheldigvis ikke er dukket op endnu... Store stygge PostDk har vist lagt sin klamme hånd på den...

    Men jeg må jo lige tjekke på posthuset næste gang jeg er dernede...

    Men mine andre gaver, dem nyder jeg så til gengæld vældig meget!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej øv at den ikke er kommet frem. Jeg håber virkelig den dukker op hos dig! Men skønt du nyder de andre gaver, men ih altså hvor jeg synes du er gået glip af en lækker pose juleguf fra Gitte... Men forhåbentlig kan du se frem til den, hvis/når den dukker op:-)

      Slet
  5. Det var godt den nåede frem - var i tvivl om den kom afsted til tiden!
    Og endnu bedre at du kunne lide den!

    Jeg får faktisk kun gaver af dig- og har lavet to pakkekalendere og syv adventskalendere, og så den til dig. Jeg tror at det er de kreatives lod ikke at modtage, men altid være den der giver?

    Rigtig glædelig jul til dig!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det tror jeg langt hen af vejen at du har ret i! Jeg plejer også at være den glade giver:-) Men i år havde jeg så meget lyst til også at modtage:-)

      Slet

Jeg elsker kommentarer - Har du noget på hjertet?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...