søndag den 16. december 2012

Medusa nisse

Jeg er altså tilhænger af Medusas skæve udtryk. Jeg synes deres figurer er super charmerende!

Jeg venter faktisk med længsel på et par rensdyr fra Medusa. 

Min svigermor købte et sæt til mig, da vi i foråret var til lagersalg hos Rikki Tikki. Planen er at jeg skal have dem i gave på et tidspunkt. Jeg havde egentlig håbet på (og regnet med) at jeg fik dem i fødselsdagsgave. Men niks! Håber de ligger under juletræet så:-)

Nå men, mens jeg venter på mine rensdyr, så har jeg faktisk været så mega heldig at vinde denne fine Medusa nisse ovre hos Mette. Det er så skønt! Den lille nisse står nu og pynter på min gule hylde over tv'et:-) Tak Mette!!!



4 kommentarer:

  1. Hvor er han fin Tillykke med ham.

    Håber svigermor holder hvad hun lover og at de ligger under Juletræet, selvom det så er lidt sent at nyde dem i år.

    Ha´en dejlig dag

    Knus Susi

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have - Og det tror jeg helt sikkert hun gør. Jeg ved bare ikke hvornår:-)

      Slet
  2. Det var så lidt Dorthe. Godt at han nåede helskindet frem :)
    Ha' en god jul.
    Kh. Mette

    SvarSlet
    Svar
    1. Det gjorde han, og han er så fin! Tak og i lige måde:-)

      Slet

Jeg elsker kommentarer - Har du noget på hjertet?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...