onsdag den 5. december 2012

Mogens Lassen klædt på til jul!

Lige siden jeg for nogle år siden så en Kubus lysestage pyntet op til jul for første gang, har jeg faktisk været små forelsket i den fine lysestage. Men da jeg kun havde set den i sort, og sort ikke lige er mig har jeg ikke gjort noget for at komme til at eje den. 

Men så opdagede jeg den i hvid, og så er jeg bare så meget mere med! Nu er den fine hvide Kubus lysestage fra Mogens Lassen flyttet ind hos os, og den er selvfølgelig blevet klædt på til jul. Jeg synes virkelig den er SMUK!



Da jeg skulle finde ud af, hvor jeg ville fotografere Kubus lysestagen til indlægget her, havde jeg den til at stå flere forskellige steder, inden jeg besluttede mig.

Jeg havde den bl.a. til at stå på mit spisebord sammen med et par rådyr. Da jeg så fik billeder lagt ind på computeren, gik det op for mig, at det da egentlig ser ret fint ud, og derfor skal Kubus lysestagen helt sikkert være omdrejningspunktet for mit julebord til juleaften! Det er den da super genial til. Den fylder, men er alligevel så let i udtrykket. Det kan jeg virkelig godt lide!

 Jeg laver altid et tema til bordet juleaften. Så i år skal mit bords juletema helt sikkert bygges op omkring Kubus'en og de fine rådyr.

Jeg skal nok huske at tage et par billeder af mit julebord, når vi når så langt:-)

Dækker du op på en bestemt måde til jul?





24 kommentarer:

  1. Det er også en fantastisk stage - Eneste problem med min er at jeg selv har været nødt til at købe den (ha ha)...
    Men det gjorde jeg nu for en del år siden efterhånden...

    SvarSlet
  2. Hej Dorte. Den er rigtig flot i hvid og det er da smart med lidt julestemning på den. Jeg har den selv i sort og den er også blevet "klædt"ud med Liberty stjerner.

    Kh Mette

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er super fin i hvid! Jeg er virkelig glad for den:-) Og jeg synes bare det er så fedt at den er så nem at pynte op:-)

      Slet
  3. Hvor hvor ser det fint og hyggeligt ud! :)
    Jeg har ikke holdt jul endnu men vi skal holde det i år, så nu må vi se om der bliver et tema :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg vil følge med på din blog og se om du får lavet et tema til julebordet:-)

      Slet
  4. Den hvide udgave er bare så smuk - klassisk og med uanede muligheder for at give den et personlig touch - jeg tror julemanden ligger den under træet til mig den 24 :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Det håber jeg han gør Anne Dorte!

      Slet
  5. Hvor er de fine på din satge. Knus Heidi

    SvarSlet
    Svar
    1. De er de! Det var så perfekt timet at det lige nøjagtig var dem jeg fik i gaven den morgen - Tusind, tusind tak!

      Slet
  6. Så langt er jeg ikke kommet endnu, skal lige sy en julekjole.
    Men jeg har bare ikke fået øje på det fantastiske i denne her lysestage.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kan jeg slet ikke forstå Pia - Jeg synes simpelthen den er så fin og har virkelig mange gange overvejet om jeg nu havde kunne leve med den i sort:-) Jeg elsker at den er så nem at pynte op!

      Slet
    2. Jeg kan jo godt se og hører at jeg er langt ude i skoven, det må være en af de ting jeg må snakke med min psykolog om næste gang;0))

      Slet
    3. Hi hi hi Pia - Gør du det:-))) Nej pjat hver sin smag heldigvis!

      Slet
  7. Ihhh den er bare vild flot, den ville jeg gerne eje, tror jeg skal have fat i sådan en :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det skal du da Helena - Den er så FIN!

      Slet
  8. Den er bare så fin. Jeg er selv gået hen og forelsket mig i den i hvid og håber at få den i julegave :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kan jeg virkelig godt forstå!

      Slet
  9. Den er virkelig fin i hvitt! Det passer også mye bedre inn hos meg:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja ikke også..? Den er så fin og enkel i hvid:-)

      Slet
  10. Jamen det også en super fed stage...også ret vild med det, du har pyntet den med :-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er MEGA vild med pynten derpå. Det er en gave fra Heidi (migogmaya)

      Slet

Jeg elsker kommentarer - Har du noget på hjertet?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...