tirsdag den 25. december 2012

Pakkekalender 2012

I ved måske, at jeg er blevet forkælet med de skønneste gaver i hele December af de skønne piger Gitte, Heidi, Maria og Karen Elisabeth.

Her følger en mindre billedspam af alle de skønne ting jeg har pakket op i løbet af måneden. Og JA DET ER TILLADT AT BLIVE MISUNDELIG:-)

Hvis i vidste hvor mange gange i løbet af måneden, jeg har haft lyst til at pakke alle gaverne op på en gang. Det er altså ikke få gange!  Men jeg har holdt stand, og nøjes med en gave om dagen. Dygtige mig:-) Jeg klapper mig selv på skulderen!

HOLD NU OP hvor har det været HYGGELIGT! Jeg SKAL have tid og overskud til en lignende kalender næste år:-)





























Tusind, tusind tak fpr gaverne piger - Hvis i har hygget jer bare halvt så meget som jeg har, så ved jeg at i har nydt de små gaver også:-)

Øv at det allerede er slut!

14 kommentarer:

  1. Det er nogle flotte gaver du har fået, Dorthe! Kan kun forestille mig, hvor hyggeligt det er at pakke en gave ad gangen - jeg har nemlig aldrig prøvet hverken kalender- eller adventsgaver. Jeg har ikke nået det i går, og vil gøre det nu - at ønske dig og din familie rigtig glædelig jul! Tak for godt samvær her i Bloglandet og spændende og inspirerende indlæg på din blog i 2012! Glæder mig til at læse med næste år! Kh

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja ikke også..? Det har været mega hyggeligt, og det er så fedt at selv om vi ikke kender hinanden (Gitte har jeg truffet en enkelt gang) så er alle gaverne bare ramt så meget plet! Bedre sent end aldrig, er det ikke det man siger. Men også en super glædelig jul til dig og dine:-)

      Slet
  2. Hold op! Hvor er de bare fine. Spørg mig ikke om jeg er misundelig ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja ikke - Der er såååå mange fine ting i blandt, og alle tingene er spist eller taget i brug:-) På nær den lille bjørn der desværre var knækket da jeg pakkede den op...

      Slet
  3. Så mye fint, jeg elsker de fine heklede juletrærne.

    SvarSlet
    Svar
    1. De er også bare fine! De hænger på mit juletræ alle sammen:-)

      Slet
  4. Sikke nogle fine gaver! God jul Dorthe!

    SvarSlet
  5. øv, så gik jeg ikke pakket bjørnen godt nok ind - den knækkede :-(

    som sagt et jeg gerne med igen næste år

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja den overlevede ikke lige turen (godt jeg har fået SÅ MEGET andet fint!)

      Det er fedt du har lyst til det næste år også - Det har virkelig været hyggeligt:-)

      Slet
  6. Så mye morsomt. Særlig det lille heklede juletreet på den prikkete duken. Velkommen som følger hos meg. Jeg ble glad!! Hilsen Drude

    SvarSlet
    Svar
    1. Jamen jeg glæder mig ssndelig til at fælge dig - Og ja er de ikke fine de små juletræer?

      Slet
  7. Hvor er det nogle skønne gaver. Sikke en masse glimmerkærlighed :-)

    SvarSlet

Jeg elsker kommentarer - Har du noget på hjertet?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...