onsdag den 19. december 2012

Pakkeleg - Yndlingstal og farve - Vil du være med?

Jeg har deltaget i en pakkeleg hos Lene Emilie. Pakkelegen har lidt anderledes regler end pakkelege i blogland normalt har:-) (hvilket jeg i øvrigt synes gør den meget sjovere!)

Men har du lyst til at lege med, skal du lægge en kommentar til indlægget her. I kommentaren skal du skrive din yndlingsfarve og et tal mellem 1 og 10. Ud fra farve, tal og inspiration fra din blog skal jeg så finde på en gave til dig. Når du har modtaget min gave, sender du en gave retur til mig (min farve er turkis og tallet er 3). Herefter sender du legen videre på din blog.

Håber nogen har lyst til en lille pakkeleg med udfordring:-) Ps. Jeg går sandsynligvis ikke igang med gaven til dig (hvis du vil være med) før efter nytår - Men er det ikke også fedt at have lidt gaver til gode oven på juleræset:-)

Her ser du hvad Lene Emilie fandt på til mig ud fra min farve, mit tal og min blog:-) Og jeg synes virkelig den har ramt fint. Jeg elsker mine fine ting. Tak Lene Emilie!


24 kommentarer:

  1. Ville være dejligt med en pakke i januar (legen kunne vel godt fortsætte i januar)

    Turkis og 9

    SvarSlet
    Svar
    1. Legen kan sagtens forsatte ind i januar:-) Jeg kigger din blog igennem og ser hvad jeg kan finde på til dig. Fedt du vil være med:-)

      Slet
    2. Vil bare sikre mig at du ikke har sendt noget endnu da jeg ikke har modtaget.

      Slet
    3. Det har jeg ikke - Det har været et par hektiske uger, så jeg har ikke kunnet nå posthuset. Jeg er bange for at jeg heller ikke når det i den her uge, men jeg gør hvad jeg kan. Jeg sender dig lige en mail når jeg har fået sendt så du ved hvornår du skal holde øje med postbuddet:-)

      Slet
    4. Så er legen sendt videre på min blog :-)

      Slet
    5. Dejligt - Håber du finder nogle at lege med:-)

      Slet
    6. Er du sød at sende din adresse til nanna_schack@yahoo.dk

      Slet
  2. Jeg elsker pakkeleker. Så jeg blir gjerne med. Min farge er lyseblå og tallet er 7. Dette er spennende. Hilsen Drude

    SvarSlet
    Svar
    1. Fedt du vil være med - Jeg kigger også din blog igennem og ser hvad jeg kan finde på:-)

      Slet
  3. Hej!
    Det lyder da sjovt... Jeg vil også gerne være med - og pyt at det fortsætter i januar...
    Fede ting du har fået...
    Min yndlingsfarve er grøn (som i natur) og mit favorittal er 3.
    Kh Eline

    SvarSlet
    Svar
    1. Super - Jeg løber også din blog igennem og finder på noget til dig:-)

      Slet
  4. Dette høres artig ut! Er det plass til meg også? I så tilfelle er fargen blå og tallet 7:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Der er ihvertfald plads til dig også:-)

      Slet
  5. Jeg godt være med, men er spritny her i blogland, selvom jeg har læst med et godt stykke tid. (så hjælp mig endelig hvis jeg klokker i det)

    Grøn og 4 :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jamen så er du også med - Skal nok "hjælpe" hvis der opstår spørgsmål under vejs:-)

      Slet
  6. Hvis du har lyst til flere deltagere i legen vil jeg også gerne være med.
    Gul og 4

    SvarSlet
    Svar
    1. Jamen du er da med:-) Jeg går i tænkeboks og ser hvad jeg kan finde på til dig:-)

      Slet
  7. Sikke en god leg. Meget spændende. Hvis der er mere "overskud og idéer" så vil jeg gerne deltage også. Jeg har ikke en egentlig yndlingsfarve, men synes godt om grøn (ala den farve på min header). Yndlingstal har jeg intet af :-)
    Sig endelig til, hvis der er for mange.

    SvarSlet
    Svar
    1. Du er da også med - Men det kommer nok til at tage lidt tid inden jeg når jer alle sammen igennem. Håber i har tålmodighed til at vente.-)

      Slet
    2. Det er helt i orden, jeg har tid til at vente, og det passer mig helt fint, at det ikke ligger lige rundt om hjørnet.

      Slet
  8. Hvor fint at du har modtaget pakken og godt kunne bruge den. Er så lettet over at den er nået frem ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er så glad for den. Nu er det jo så spændende hvad jeg finder på til dig:-)

      Slet

Jeg elsker kommentarer - Har du noget på hjertet?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...