søndag den 13. januar 2013

Bare det snart var jul!

Ej okay, det er måske lidt tidligt at begynde at glæde sig til jul, når vi nu liiiigggeeee er kommet på den anden side af julen i denne omgang. Men den her jul gik altså bare alt for hurtig og var alt for kaotisk, og jeg nåede nærmest ikke at nyde den, før den var slut...

Og så gør det jo heller ikke bedre at jeg har fået de her 3 tilpas skøre stykker julepynt. Dem glæder jeg mig så meget til at pynte med næste år! Nu er de blevet nydt i et kort øjeblik og så pakket ned i julepyntskassen... Ih hvor jeg glæder mig til gensynet næste jul:-)



Min datter har i øvrigt fået nok af jul, tro det hvem der vil:-) Igår da det begyndte at sne udbrød hun, "Åh nej ikke mere sne, så bliver det jul. Jeg gider ikke mere jul lige nu!" Så man må sige at vi har helt forskellige opfattelser af den jul vi lige har været igennem:-)

24 kommentarer:

  1. Næh hvor er de fine! Hvor er de købt?

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja ikke - De er fra firmaet Gift Company. Jeg fandt dem sat kraftigt ned på Zalando:-) Du se dem og nogle flere lige her:

      http://www.zalando.dk/giftcompany/?_q=giftcompany&sc=false&qs=1

      Slet
  2. Nej hvor er de sjove de julefigurer. Kan godt forstå du glæder dig til december. Og imens du venter kan du glæde dig over, at du fik skabt julestemning for din datter så det holder et helt år. Glædeligt forår - næsten :-))
    Kate

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja de er bare så herlige:-) Det gør jeg i den grad. Vi har bare haft alt, alt for meget om ørene i år. Håber det bliver anderledes næste år:-) Men Min datter har uden tvivl haft en skøn jul! Og det er da fantastisk:-) Også glædeligt forår til dig (altså lige på den anden side af snevejret:-))

      Slet
  3. Ja, jeg holder nok med din datter på det punkt. Men skønt pynt du har at glæde dig til at finde frem:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det tror jeg de fleste gør:-)Og ja det bliver så herligt at gense det næste jul. Jeg vil næsten vædde med at jeg har glemt alt om det til den tid:-)

      Slet
  4. Svar
    1. Det synes min søn ihvertfald også:-)

      Slet
  5. Dem kan man da godt have hængende selv om det ikke er jul!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det kunne man vel egentlig godt:-)

      Slet
  6. haha hvor er det noget skønt pynt, kan du ikke snige dig til at det er vinterpynt i stedet for julepynt? ellers varer julen jo lige til påske, så det må være helt fair at hænge det op :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jul helt til påske og vinterpynt - Se det er jo lige før i får mig overtalt til at gå op og hente det ned alligevel:-)

      Slet
  7. That monkey made me laugh ....how cute are they!

    SvarSlet
  8. Du er ikke alene jeg kan også godt savne julen lidt, den var pludselig hurtig slut:0)
    Heldigvis kommer den jo igen om små 9/10 mdr.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er godt der ikke er så længe til - Det nåede nærmest ikke at gå op for mig at der var jul før det var for sent... Det må eg have lavet om på i år.-)

      Slet
  9. Jeg kan godt følge dig , jeg glæder mig til næste jul hvert år på det her tidspunkt , og de er da også fuldstændig fantastiske de jule glitter venner du har der ;)
    Så glædelig bagjul fra mig :)
    Kh Mette

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er første år jeg har glædet mig så tidligt - Ikke fordi jeg kan sagtens finde på at købe julepynt hele året, og snige mig til at høre en julesang eller to inden på alle tidspunkter af året - Men glædet mig så tidligt. Det har jeg altså aldrig før prøvet:-)

      Glædelig bagjul til dig også:-)

      Slet
  10. Sjov datter du har! :) Mine barn gläder sig til jul igen -vi har lige spist pepparkakshuset, så nu venter de på näste jul. Skönt pynt du har!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg blev også helt vildt overrasket over hendes svar. Det havde jeg slet ikke ventet fra hende:-) Hvordan kunne i få jer til at spise dit fine peberkagehus. Jeg tror ikke jeg ville kunne nænne at ødelægge det ad.-)

      Slet
  11. Har det som dig - julen 2012 var bare pst og forsvundet igen. ØV. Jeg har proklameret, at jeg julen i HELE 2013. Vil lave hjemmelavede julegaver, afprøve opskrifter og meget andet...

    God aften,
    Sidsel.

    SvarSlet
    Svar
    1. Rart at vide jeg ikke er den eneste julen er fløjet fra - Måske jeg skulle gøre som dig - Lysten er der ihvertfald!

      Slet
  12. De er da bare for herlige :-) Jeps - julen er hurtig overstået. Nu kan vi glæde os til foråret .-)
    knus gitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja ikke - Og foråret det glæder vi os i den grad til:-)

      Slet

Jeg elsker kommentarer - Har du noget på hjertet?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...